Andy tábor Ratenice srpen

07.09.2021

Po šiperkách jsme ještě pár dní v Ratenicích zůstali. 

Konal se první tábor Andy školy Terky Vacíkové, jako druhý trenér byla Klárka Válková z Moravy :) 

Bylo to boží, oba kluci se snažili a makali.

Nejvíce akce jsme měli poslední den, začala jsem balit věci do auta no...  Dopoledne jsem odnášela klec do haly protože nás čekal ještě poslední trénink, ale protože je Bon zmatkař, myslel si asi že mu odjíždím a tak se rozhodl běžet na mnou. A protože jsem bydleli ve stanu, bylo to pro něj jednoduché, prostě prošel plátem... No já vylezla z haly a on přibíhá směrem od parkoviště... No já myslela, že ho zabiju. Celý týden je ve stanu na volno, neutekl ani to nezkoušel a teď stačilo být 3 minuty pryč a on udělá díru do stanu... Tolik k jeho strachu že někde zůstane :D Strašpytel je to!

Odpoledne nás pak čekali táborové sranda závody, kde oba kluci moc překvapili. Sahi běžel v začátečnících a doběhl na třetím místě! Strašně mě překvapil, že opravdu běžel a nechtěl mě kousnout do ruky jako minule. I se zastavením v půlce trati a odměně skočil třetí. Bylo to 14 překážek a to mi přišlo pro něj moc, tak po sedmém tunelu dostal odměnu a běželi jsme dál.

Pokročilí měli tentokrát také tuneliádu a Bonýsek ji vyhrál, tedy předběhla ho Terky Aiwuška, ale ta prý nezávodila... No nevím, byl poražen malým čertíkem :-D 

Všem osůbkám i pejskům patří velké DÍKY! Bylo to naprosto úžasný a těším se na příští rok!!!  

© 2016 BON BON | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky