Border collie tour 2019- Ještěd

28.08.2019

16.6.2019 Jsme byl na úžasné akci Border collie tour - již to byl třetí ročník, ale o prvním jsem nevěděli a na minulý jsme kvůli nemoci jet nemohli...

Nejdříve jsem měla velký strach na tuhle akci jet. Bála jsem se jak bude Bon reagovat na další borderáky, protože sousedi mají jednoho a toho nesnáší. I když spolu pravidelně chodili ven, pak se něco stalo a přestala to být hra. Od té doby s většinou bordeřích kluků nevychází. 

Dopadlo to ale nad moje očekávání! 😍 Nejdříve byl docela nezvykle vyplašený a nesvůj z hromady pejsků Nahoru nás šlo okolo 40... Ale cestou nahoru se uklidnil a pustili jsme ho i z vodítka. Byl pozorný a celou cestu si nás hlídal. Běhal mezi ostatními psy a ani jeden konflikt :-) Velmi mile mě překvapil. V tomhle mu nevěřím, ale tady mi ukázal, že můžu. Nikdy jsem si nemyslela, že bych ho v takovém množství lidí a psů mohla pustit z vodítka, nakonec je to ale asi lepší než když se potká jeden a jednoho... 

Nakonec jsme se zúčastnili soutěže, kde 5 pejsků leželo na startu a páníčci měli na znamení zavolat a vyhrál ten, kdo první dorazil ke svému pánu. Bon Bon vyběhl později, protože to nějak nechápal, byl sice poslední, ale běžel přímo ke mně a ostatních si nevšímal. A nedivím se že byl poslední, nebyl v plné síle, týden předtím měl dvě injekce a dobíral antibiotika... Pro mě vyhrál tím, že běžel přímo za mnou :)  💕

Poznala jsem Bona zase z jiné stránky a to jak se chová ve skupině 40 cizích psů. A nemůžu jinak než mu poděkovat za krásný výlet a zase za rok! 😍

© 2016 BON BON | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky